KošaricaArtiklov0

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Vila Natura

  • Ajdov kruh s semeni brez gnetenja

    Kruh brez gnetenja se običajno pripravlja iz bele moke. Ker mi radi pri peki kruha uporabljamo različne moke, smo tokrat na ta način pripravili ajdov kruh. Običajno se ajdovemu kruhu dodajajo orehi, mi pa smo izbrali naša sončnična semena. Kruh brez gnetenja je najboljši, če je pečen v kvalitetni litoželezni posodi. Ja, ta poso..

    Preberi vse...
  • Koruzne tortilije

    Nič se ne more primerjati z domačimi tortiljami. Pakirane tortilje na prodajnih policah nisi niti približno tako dobre, kot sveže narejene. Priprava domačih koruznih tortilj je pravzaprav skoraj smešno enostavna, ko enkrat osvojimo postopek. Naše domače koruzne tortilje, narejene le z nekaj sestavinami, so polne najboljših okus..

    Preberi vse...
  • Focaccia s semeni

    Priprava: V večji stekleni posodi s kuhalnico ali lopatko zmešajte obe moki, vodo, kvas in sol. Zmes bo zelo mokra, pomembno je, da se vse sestavine premešajo in povežejo v enotno zmes. Posodo tesno ovijte s folijo za živila in pustite vzhajati 10-12 ur. Ko je testo vzhajano in ima mehurčke, odvijte folijo in notranji rob posod..

    Preberi vse...
  • Mlečni pirin rižek

    Priprava: V manjšem loncu kuhajte mleko, pirin rižek, vaniljev sladkor in kokosovo mleko na srednji temperaturi približno 30 minut. Vmes pogosto premešajte in po potrebi dodajajte vodo. Pazite, da se rižek ne zažge oz. prilepi na dno. Ko je rižek mehak ter ravno prav gost, odstavite z ognja in pustite, da se malo ohladi, medtem ..

    Preberi vse...
  • Pirina rižota z gobicami

    Priprava: Zelenjavo dobro operemo in narežemo na poljubno velike koščke. Segrejemo ponev in na žlici olja prepražimo čebulo. Ko čebula postekleni, dodamo narezan korenček in šampinjone. Pražimo nadaljnje 3 minute, nato zalijemo z jušno osnovo. V lonec dodamo pirin rižek in vse začimbe. Pokrijemo lonec in kuhamo 20 mi..

    Preberi vse...
  • Granola

    Zajtrk z granolo iz ovsenih kosmičev in lanenih semen je eden naših najljubših začetkov v hladnih zimskih dneh. Doma pripravljena granola je zelo okusna in prijetno hrustljava. Priprava domače granole je enostavna in hitra. Potrebnih je le nekaj sestavin, ki pa jih lahko poljubno prilagajamo svojim okusom in željam. Priprava: Pe..

    Preberi vse...
  • Enolončnica z ajdovo kašo

    ..

    Preberi vse...
  • Čaj iz neoluščenega ovsa

    Oves je res odlično žito, še posebej, če je pridelan na ekološki način. Za nas je oves »naše super živilo«, saj je vsestransko uporaben in lahko prebavljiv. Oves na splošno vsebuje veliko koristnih snovi: mineralov, vitaminov in prehranskih vlaknin. Vsi poznajo ovsene kosmiče ali moko, kašo…, le redki pa poznajo uporabnost..

    Preberi vse...
  • Konopljin smoothie

    Priprava: Vse sestavine zmešajte v blenderju in po želji dodajte še mleka, če želite bolj tekoč smoothie...

    Preberi vse...
  • Smoothie s sončničnimi in lanenimi semeni

    Priprava: Zelenjavo in sadje operite. Banano, jabolko in avokado narežite na četrtine. Vse sestavine zmešajte v smoothie blenderju in mešajte, dokler ne nastane gladka, tekoča zmes. Po želji, če imate radi bolj tekoč smoothie, dodajte še vode. Dober tek! * * * Recept je za nas pripravila @ninazorcic * * * ..

    Preberi vse...

Izdelkov 1 do 10 od skupaj 188

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 19