KošaricaArtiklov0

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Vila Natura

  • Fit granola

    Priprava: Segrej pečico na 160 stopinj C. Vse suhe sestavine premešaš v skledi z vodo. Položiš maso na s peki papirjem podložen pekač. Pečeš 60 minut, vmes zmes premešaš na 15 minut. Granolo ohladi, jo nadevaj v steklene kozarce za vlaganje in shrani v hladilniku. Uporabi, ko jo potrebuješ. Ideja za fit sladki nadev: Ko ..

    Preberi vse...
  • Fit pečena ovsena kaša z jabolki

    Priprava: Ogrej pečico na 180 stopinj C. Manjši pravokotni pekač obloži s peki papirjem. Ovseno kašo skuhaj v vreli vodi, ki si ji dodal ščep soli (na zmernem ognju naj vre približno 35 minut). Ko je kaša kuhana, jo odstavi iz ognja. Vanjo primešaj jajci in naribani jabolki, beljakovine v prahu, cimet, pecilni prašek, brus..

    Preberi vse...
  • Fit obloženi črni kruhki

    Priprava: V moko dodamo kvas, sol in vodo. Zagnetemo v hlebec. Pečico segrejemo na 50 stopinj in pustimo vzhajati 60-90 minut. Kruh po prvem vzhajanju pregnetemo in ga položimo v štirikotni pekač, kjer ga pustimo ponovno vzhajati 60 minut v pečici segreti na 50 stopinj C. Vzamemo kruh iz pečice (pazimo, da v tem času v kuhinji..

    Preberi vse...
  • Domače tortilije s šparglji in lososom

    Domače tortilije so še boljše od tisith iz trgovine. So prave umetnine saj ima vsaka svojo unikatno obliko :). Njihova priprava po postopku Maje Kostanjšek je sila preprosta in zagotavlja uspeh! Priprava: Vse sestavine za tortilje zamesimo v gladko testo in ga pustimo počivati pol ure. Teflonsko ponev za palačinke segrejemo ..

    Preberi vse...
  • Fit ričet

    Ričet z manj kalorijami po Majinem receptu. Priprava: Na čajni žlički olja in rahli temperaturi prepraži čebulo in korenček narezana na manjše kocke. Dodaj ješprenj (ješprenj lahko čez noč tudi namočiš in mu tako skrajšaš kuhanje na pol ure), kolerabo in zeleno narezani na manjše kocke, zelišča in sol. Sestavine p..

    Preberi vse...
  • Zdrobovi cmoki kot priloga

    Priprava: Maslo in mleko zavremo, dodamo zdrob in mešamo, da se masa zgosti. Ohladimo. Rumenjak damo k masi, iz beljakov naredimo sneg. Masi dodamo še začimbe in sneg iz beljakov ter z roko rahlo mešamo. Oblikujemo cmoke, jih povaljamo v drobtinah in ocvremo. Cmoki so zelo okusna in malo drugačna priloga glavni jedi. Dober tek!..

    Preberi vse...
  • Fit ovseno jogurtovo pecivo

    Pripravite fit jogurtovo pecivo po receptu Maje Kostanjšek . V duhu Velike noči ga lahko oblikujete v obliki zajčka! Priprava: Segrej pečico na 180 stopinj C. Vse sestavine zmešaj v maso in jo nadevaj v silikonski pekač (če nimaš silikonskega, potem po pekaču položi peki papir). Peci 30-35 minut v ogreti pečici, do zlatoru..

    Preberi vse...
  • Fit velikonočni kvašeni zajčki

    Priprave na Veliko noč so v polnem teku! Maja Kostanjšek je spekla te prisrčne kvašene zajčke. Pripravi jih še ti in razveseli domače, da jih bodo s presenečenjem odkrili v košarici! Tudi mi bomo jih pripravili in skrili v našo velikonočno košaro ;) Priprava: Pečico segrej na 50 stopinj C. Medtem v prvi posodi zmešaj m..

    Preberi vse...
  • Domači čokolešnik

    Kot otroci smo pogosto jedli čokolešnik za zajtrk, včasih pa tudi za večerjo. Ob njegovem toplem, prijetnem vonju nas prevzame spomin na brezsrkbne otroške dni. Nikoli pa nismo posmilili, da bi si lahko pripravili svojega doma. Vse dokler nas Natalija ni ponovno navdušila z idejo domačega čokolešnika! Izvrstno! Priprava: ..

    Preberi vse...
  • Fit ovsena fokača s čemažem in paradižnikom

    Spomlad je čas razstrupljanja, in čemaža! Uporabljate čemaž v vaši kuhinji? Čemaž je zelo zdrav. Lahko ga jemo svežega v solati, na kruhu, na pici,.. iz njega lahko pripravimo pesto, ga posušimo in uporabljamo kot začimbo..skratka, možnosti je nešteto! V sodelovanju z Majo Kostanjšek pa je tokrat nastala fit fokača, nade..

    Preberi vse...

Izdelkov 1 do 10 od skupaj 101

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 11