Bodite obveščeni
KošaricaArtiklov0

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Vila Natura

  • Poletne solate

    V toplih poletnih mesecih, ko nam prija bolj lahkotna hrana, solata ni le zgolj priloga kosilu, ampak lahko postane samostojen obrok. Solatne sklede že dolgo niso več le zelenjava na krožniku. Obogatimo jih z raznimi dodatki, ki nam bodo poleg vitaminov zagotovili še potrebne beljakovine in zdrave ogljikove hidrate. Enako kot sestavin..

    Preberi vse...
  • Skleda s proseno kašo

    Skleda polna raznolike zelenjave, zdravih ogljikovih hidratov in beljakovin predstavlja uravnotežen obrok, ki bo potešil lakoto in nas nasitil za dlje časa. Skleda mora biti seveda tudi okusna, za kar dodatno poskrbijo pražena semena in zanimiv preliv. Skleda iz prosene kaše bo odlična za lahkotno in zdravo poletno kosilo. Pripr..

    Preberi vse...
  • Italijanska solata s kozicami, semeni in bučnim oljem

    Popolna poletna solata je solata, ki je pestra a hkrati lahkotna in predstavlja uravnotežen obrok za pozno kosilo ali zgodnjo večerjo. Poleg raznolike zelenjave je fino, če solata vsebuje tudi vire zdravih beljakovin. Mi smo izbrali kozice. Naša italijanska solata je obogatena z zdravimi semeni ter zanimivim bučnim prelivom, ki ji ..

    Preberi vse...
  • Ovsena kaša kot solata

    Sestavine za 1 porcijo: 100g BIO ovsene kaše pest naribanega parmezana ščep soli 500-700g vode 1 jajce 1/2 zrelega avokada sezam rožmarin, poper (začimbe po izbiri) zelenjava po izbiri ..

    Preberi vse...
  • Ješprenjeva solata

    Hladne solate so idealne za v službo ali na počitnicah. So enostavne za pripravo in zelo hranljive. Mi v hladne solate radi vključujemo naša bio žita, tudi taka malo že pozabljena, kot je npr. ješprenj, t.j. oluščeni ječmen. Priprava: Ješprenj splahnemo pod hladno tekočo vodo in ga kuhamo do mehkega v večji količini v..

    Preberi vse...
  • Hladna testeninska solata

    Priprava: V ponvi segrejemo soljeno vodo do vretja, nato dodamo makarone in kuhamo 5 min. Enako pripravimo korenček, ki ga predhodno narežemo in pravtako kuhamo le 5 min, saj želimo ohraniti njegovo hrustljavost. Medtem na polovičke narežemo paradižnik, na majhne koščke narežemo tofu in vložen suhi paradižnik. Pripravimo š..

    Preberi vse...
  • Fit kokosova ovsena kaša

    Priprava: V kozico nalijte kokosovo mleko ali vodo (lahko uporabimo tudi razmerje 1:1) in tekočino zavrite. Zmanjšajte temperaturo na polovico in v kozico dodajte ovsene kosmiče, kokos, indijski trpotec, sol, vaniljo ter zmečkano banano. Ob neprestanem mešanju kuhajte ovseno kašo še nadaljnji 2 minuti. Odstranite z ognja in po..

    Preberi vse...
  • Ajdova kaša s suhimi slivami in orehi

    Priprava: Ajdovo kašo v loncu namakamo čez noč. Naslednji dan kašo dobro speremo, jo prelijemo z 200 ml vode, kokosovim mlekom (navadnim) in tistim iz pločevinke. Dodamo še narezane in izkoščičene suhe slive, vaniljo, cimet in sol ter vse skupaj kuhamo na srednji temperaturi približno 10 minut. Ker smo ajdovo kašo namakali,..

    Preberi vse...
  • Pirin gozdiček

    Ta recept je za vse ljubitelje “kašastih zajtrkov”, vendar tokrat z malo drugačno kašo kot običajno. Ovsene kosmiče smo namreč zamenjali s pirinim rižkom. Pirin rižek je preprosto odlična zamenjava za ovsene kosmiče, čeprav je malo bolj na “zob”, vendar kljub temu zelo okusen. Prav tako pa vsebuje vse potrebno, da bo za..

    Preberi vse...
  • Poletni menu vodič

    Letos pa bomo resnično potrebovali oddih nekje ob toplem sončku, rahlem vetriču, valovanju morja… Odmislili pretekle mesece, se odklopili in si napolnili baterije z vsemi dopustniški vitaminčki. K poletni sprostitvi pa vsekakor spada tudi dobra hrana. Da bo zdrava, domača a vseeno lahkotna, vam je v pomoč tale poletni menu z rece..

    Preberi vse...

Izdelkov 1 do 10 od skupaj 208

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 21