Reklamacije
Kupec lahko reklamacijo prijavi na enega izmed naslednjih načinov:
Zaradi narave prehranskih izdelkov je pomembno, da kupec ob prevzemu takoj preveri stanje paketa in vidne poškodbe ali očitno pokvarjenost. Vidne pomanjkljivosti je treba prijaviti takoj ob prevzemu.
Skrite napake (npr. nepričakovan vonj, okus, pokvarjenost) mora kupec prijaviti brez odlašanja, najkasneje v 48 urah od odkritja napake. Ohranite originalno embalažo, posnemite fotografije stanja izdelka in pakiranja ter priložite podatke o datumu uporabe in LOT-u.
Za učinkovito obravnavo prosimo, da reklamacija vsebuje: ime in priimek ali naziv kupca, številko naročila ali računa, datum dostave, kratek opis napake, fotografije ali drugo dokazno gradivo in željeno rešitev (zamenjava, vračilo kupnine).
Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po prejemu reklamacije potrdil njen prejem in obvestil kupca o nadaljnjih korakih ter predvidenem roku rešitve.
Če je reklamacija utemeljena, ponudnik krije stroške vračila in morebitne stroške zamenjave ali vračila kupnine. Če reklamacija ni utemeljena oziroma je izdelek spremenjen ali poškodovan s strani kupca, si ponudnik pridržuje pravico zaračunati nastale stroške.
Zaradi varnosti hrane in zakonskih zahtev ponudnik običajno ne sprejema vračil odprtih ali potrošenih živilskih izdelkov, razen če je reklamacija jasno utemeljena. V primerih utemeljenih reklamacij bo ponudnik ponudil zamenjavo ali vračilo kupnine v skladu z zakonodajo.
Ponudnik zagotavlja zaupnost komunikacije v skladu z določili 214. člena Zakona o elektronskih komunikacijah.