KošaricaArtiklov0

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju (ponudnik):

Slavič Marko – nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji

Vučja vas 51

9242 Križevci pri Ljutomeru

SI69456755

Matična številka: 2429136

Telefon: 041 35 50 50

e-mail: info@vila-natura.si

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Vila Natura, pravice in dolžnosti ponudnika in uporabnika – kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom – kupcem.

Uporabnik je vsak obiskovalec spletne trgovine Vila Natura, ki pridobi uporabniško ime in geslo ter vsak kupec, ki opravi nakup kot gost brez registracije. Spletna stran Vila Natura je informacijski sistem, namenjen obveščanju in ponujanju izdelkov, ki jih trži ponudnik ter nakupu teh izdelkov s strani uporabnika – kupca.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja,
  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga in storitev,
  • pogoje dostave izdelka,
  • jasno in nedvoumno določene cene,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi.

Ponudba izdelkov, cene in naročilo

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Vila Natura ažurirajo in spreminja pogosto. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Če izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer bo ponudnik kupca obvestil. Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Vse cene vsebujejo DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Vila Natura sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.vila-natura.si izberite izdelek in kliknite na povezavo v okvirčku ''V košarico''. Odpre se okence, v katerem je razvidno, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, izberite ''Nadaljujte z nakupi '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, izberite ''Nadaljujte na zaključek nakupa'' in sistem vas pripelje na Zaključek naročila, kjer vnesete potrebne podatke.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, izberite znak x pred izdelkom. Če želite odstraniti vse izbrane izdelke, izberite desno povezavo »Počistite košarico« in vaš celoten nakup se bo izbrisal. Za nadaljevanje izberete izdelek v spletni trgovini.

III. Zaključek naročila: Za dokončanje naročila je potrebno izpolniti polja označena z zvezdico.

Promocijski popust

V kolikor imate promocijsko kodo, ki jo najdete v oglasnem sporočilu, elektronskem sporočilu ali drugih medijih, jo vnesete v okence »promocijski popust«. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo oz. kupon za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.

Načini dostave

Spletna trgovina Vila Natura omogoča naslednje načine dostave:

  • preko dostave pošte
  • ali z osebnim prevzemom na sedežu podjetja

Načini plačila

Spletna trgovina Vila Natura omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • po povzetju ob prevzemu preko dostavne službe Pošte Slovenije,
  • z gotovino na prevzemen mestu Vila Natura.

Pri načinu plačila 'Po povzetju', se zaračuna strošek ob prevzemu paketa za storitev 1,22€.

Preden zaključite naročilo, označite še, da se strinjate s Splošnimi pogoji, nato naročilo potrdite s klikom na gumb 'Zaključite naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst:

"Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini in se priporočamo tudi v prihodnje.

Vaša številka naročila je: xxx

Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa."

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave so pri na nakupu nad 15,00 € brezplačni. Za naročila nižje vrednosti od 15, 00 €  vam bomo na predračunu obračunali stroške dostave. Le-ti so odvisni od teže paketa.

Možen pa je tudi osebni prevzem v Vučji vasi 51 ali v Murski Soboti, Lendavska ulica 1. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik pripravi predračun, na katerem navede tudi strošek dostave, ki je odvisen od teže naročenih izdelkov in ga kupcu pošlje na njegov e-mail naslov.
  • V kolikor je potrebno določene podatke preveriti bo ponudnik kupca kontaktiral tudi na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se na zaključku naročila vpiše še naziv podjetja in davčna številka podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Izdaja računa

Ponudnik po plačilu naročenih izdelkov kupcu dostavi tudi račun lahko v pdf formatu na e-naslov kupca ali v tiskani obliki skupaj z dostavo izdelkov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Za kupčeve podatke odgovarja kupec, ki je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (narocila@vila-natura.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo zaprosite z obvestilom na narocila@vila-natura.si
  • Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila ponudniku vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Slavič Marko, Vučja vas 51, 9242 Križevci pri Ljutomeru, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
  • Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
  • Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik, ki je prodajalec, odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštovala.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika – kupca v skladu z ZVOP-2 in GDPR. Navedene osebne podatke se uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnika – kupca se skrbno hranijo in se v nobenem primeru ne predajajo nepooblaščenim osebam.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Vila Natura in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vila-natura.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine ponudnika (www.vila-natura.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).