KošaricaArtiklov0

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Bučkina ovsena kaša

Poletje nas ne nagrajuje le s toplim soncem, pač pa tudi z obilo sveže zelenjave. Običajno vrtnine sodijo v slane jedi, tokrat pa je @everyday_breakfast_club sveže bučke vključila v jutranjo ovseno kašico. Bučke dajo kaši ne le veliko vlaknin in hranil, pač pa tudi ogromno volumna za res minimalno količino kalorij. Recept še dodatno obogatijo dodatki limete in kokosa ter posip iz sadja, mandljev in bele čokolade!

ovsena kaša ovsena kaša


Sestavine za dve osebi:

  • 80g BIO drobnih ovsenih kosmičev
  • 20g kokosove moke
  • 100g naribane zelene bučke
  • 300ml rastlinskega napitka
  • 1 merica rastlinskih beljakovin okus vanilja (opcijsko)
  • naribane lupinice 1/6 limete
  • ščep soli


    Sestavine dodatki:

  • kos bele čokolade
  • borovnice, robide, banana
  • kokosov čips
  • narezani mandlji



Priprava:
Bučko zucchini dobro operete, odstranite sredico in naribajte. Stresite v kozico skupaj z ovsenimi kosmiči, kokosovo moko, naribano lupinico limete, ščepcem soli in rastlinskim napitkom. Kuhajte nekje 5 minut. Ko je kuhana, jo pustite stati vsaj 10 minut. Nato po želji vmešajte rastlinske beljakovine in dobro premešajte. Servirajte v kokosovo skodelico in okrasite z dodatki.

Dober tek!

Dodaj odgovor